Consult-helderziende.nl
laatste getuigenissen over helderziendenGetuigenis over Salina
Hey Salina,
ik heb terug contact, precies zoals je voorspelde. Ik ha het jaar met een goed gevoel eindigen. Vol hoop voor het nieuwe.
Jij vangt mij al een paar jaar op, je bent men steun en toevertrouw.
Niets is jou teveel, geduld heb je als geeneen.
Fijne oudjaarsavond en tot gauw.
Getuigenis over Salina
Salina,
Even een opstekertje voor jou, omdat er weer een aantal dingen uitgekomen zijn.
Voor mij ben je de beste en de meest zuivere helderziende.
Lieve groetjes xxx.
Getuigenis over Salina
Salina'tje,
Nog bedankt voor jouw luisterend oor en door er steeds voor mij te zijn.
Het feit dat ik je soms "stalk" met steeds dezelfde vraag en jij altijd geduldig en liefdevol blijft, siert jou enorm. Dat waardeer ik echt. Nog bedankt voor het branden van het kaarsje, ik voel mij nu (een dag later) al ietsje beter .
Lieve groet van een dame (jij weet wel wie ik ben als ik zeg "steunverband" ) xxx.
Getuigenis over Salina
Salina is the best. Zuiver, geduldig en haar voorspellingen komen uit.
xxx.
Getuigenis over Sjami
Erg goed medium en kaartlegster. Ziet de dingen juist en legt dat op een rustige manier uit. Zeker de moeite waard om te bellen.
Dank je wel, Sjami (ook voor het branden van het kaarsje) xxx.
Getuigenis over Salina
Salina'tje, dank je wel voor het gesprek van vanmiddag. Ik belde je om je te vertellen dat er weer een aantal voorspellingen uitgekomen waren van jou. Ongelofelijk, alles wat JIJ zegt, komt uit. Tevens heb je mijn andere vragen helder en respectvol beantwoord. Ik vind het altijd een genot om met jou te praten, lieve Salina. Je bent mijn raadgever en coach, voor mij ben je en blijf je de beste. xxx.
CA Bezoek pagina SalinaGetuigenis over Erika
Lieve Erika, op zeer korte tijd zijn 2 voorspellingen van jou uitgekomen. Precies binnen de tijd die jij genoemd hebt. Wat ben jij ongelofelijk goed, zeg. Mijn complimenten voor jou.
Anoniem Bezoek pagina ErikaGetuigenis over Donna
Lieve Donna, ik had jou vanavond aan de lijn. Gelukkig waren al mijn vragen door jou beantwoord, want ik viel weg. Ik bel je over een tijdje weer om je een update te geven. Dank je voor het fijne en duidelijke gesprek, liefdevolle groet.
Anoniem Bezoek pagina DonnaGetuigenis over Erika
Lieve Erika,
Tot mijn verbazing is jouw voorspelling over werk uitgekomen. Ik heb de baan. Dank je wel voor jouw goede voorspellingen elke keer.
Xxx C.
Getuigenis over Rhea
Ik moest zelf bijna niets zeggen, je bent een echte helderziende Rhea. Je plukte mijn gedachten gewoon rechtstreeks uit de kosmos. Je verwoordde precies waar ik vanbinnen mee zat en voelde mijn onrust. Vervolgens sprak je hoopvol over de toekomst. Bedankt daarvoor, blij dat ik je mocht ontdekken. Bedankt ook voor je meedenken, ik weet nu wat te doen de komende weken. Liefs, Soraya.
Soraya Bezoek pagina RheaGetuigenis over Lara
Wat een geweldig medium is Lara. Zij heeft op mijn vele vragen razendsnel antwoord gegeven. Ik zou zeggen, bel haar en laat je verrassen!
ThanX Lara, ik bericht je als jouw woorden waarheid worden ??
Getuigenis over Sandraa
Ik heb al heel vaak met Sandraa gebeld en zoals altijd zit ze erbovenop. Ze zegt het zoals het is.
Ze is een echte aanrader
Getuigenis over Velora
Prachtige reading!! Helder en duidelijk. Geld waard
Hope Bezoek pagina VeloraGetuigenis over Josef
Lieve Jozef
Fijn jou gesproken te hebben.
Je hebt zeker een punt dat ik de situatie moet loslaten.
En erop vertrouwen dat het met hem goed komt.
Dankje wel voor je geruststellende woorden en wijs advies.
Lieve groet, daphne
Getuigenis over Rhune
Dank je wel voor je lieve woorden, je warmte, je prachtige inzichten en je luisterend oor. Ik ben je heel erg dankbaar lieve Rhune. Een fijne avond, liefs van mij, E xxx
E Bezoek pagina RhuneGetuigenis over Angell
Angell voelt heel goed in en aan wat er gaande is. Ze is snel in het antwoorden ook. Haar voorspellingen zijn tot hier toe helemaal uitgekomen.
Getuigenis over Salina
Mijn gesprek met Salina heb ik als heel bijzonder ervaren. Ze stelde mij op mijn gemak en gaf inzichten die mij aan het denken zetten. Haar boodschappen waren duidelijk, liefdevol en eerlijk. Ik waardeerde haar geduld en de manier waarop ze zonder oordeel luisterde. Ik heb het gesprek met een goed gevoel afgesloten en zou haar zeker opnieuw contacteren. ze geeft me rust en helderheid.
Maxime Bezoek pagina SalinaGetuigenis over Maja
Erg duidelijk! Praat niet naar de mond, zegt wat ze voelt en ziet. Dank voor u eerlijkheid.
Ano Bezoek pagina MajaGetuigenis over Tineke
Lieve Tinneke,
Bedankt voor de mooie en duidelijke consultatie. Wat mij vooral opviel, is hoe sterk jouw gevoel ontwikkeld is. Je voelde verschillende zaken heel goed aan zonder dat ik veel informatie had gegeven. De manier waarop je situaties en personen beschreef, gaf mij veel herkenning en vertrouwen.
Je bent eerlijk in wat je doorkrijgt, maar brengt je boodschappen ook op een warme en respectvolle manier. Dat maakte het gesprek niet alleen verhelderend maar ook aangenaam.
Voor mij is jouw sterke intuïtie absoluut een van je grootste kwaliteiten. Ik kan alleen maar zeggen dat jouw gevoel bijzonder goed zit.
Nogmaals bedankt voor je tijd en je inzichten.
Liefs,
Getuigenis over Tineke
Mijn consult met Tineke heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Haar rustige uitstraling, empathie en oprechte betrokkenheid zorgden ervoor dat ik mij meteen begrepen voelde. De inzichten die zij deelde waren opmerkelijk nauwkeurig en gaven mij antwoorden op vragen die mij al geruime tijd bezig hielden. Dankzij haar begeleiding heb ik meer rust, vertrouwen en duidelijkheid gevonden in mijn leven. Tineke spreekt eerlijk, respectvol en met veel gevoel, waardoor haar boodschappen echt binnen komen. Ik ben dankbaar voor deze bijzondere ervaring en kan Tineke van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar inspiratie, inzicht en een luisterend oor! Dank je wel lieverd!
Luna Bezoek pagina TinekeGetuigenis over Esmeralda
Mijn consult bij Esmeralda was een bijzondere ervaring. Vanaf het eerste moment voelde ik me op mijn gemak door haar warme en oprechte aanpak. Haar inzichten waren verrassend treffend en gaven me duidelijkheid over situaties waar ik al lange tijd mee worstelde. Dankzij haar begeleiding heb ik meer vertrouwen gekregen in mijn eigen keuzes en kijk ik positiever naar de toekomst. Esmeralda neemt echt de tijd om te luisteren en haar boodschappen op een respectvolle en liefdevolle manier over te brengen. Ik ben haar dankbaar voor de steun en de helderheid die ze mij gegeven heeft. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar inzicht en richting!
Anoniem Bezoek pagina EsmeraldaGetuigenis over Maja
Ha Maja, ik heb een heel fijn gesprek met je gehad vorige maand. Je hebt mij echt geholpen om alles op een rij te krijgen. Ik zie de dingen wat helderder en weet nu dat ik zelf mijn eigen keuzes moet gaan maken. Tijd is lastig en dat zeg je ook heel mooi. Je zei, het is net water erg zwevend en heeft te maken met de keuzes die je maakt. Dankjewel lieve Maja. x
Linda Bezoek pagina MajaGetuigenis over Carola
Lieve Carola
Nou weer een voorspelling uitgekomen
R...heeft vandaag berichtje gestuurd of ik straks bij hem wil komen...
Ik ga dus ook zo naar hem toe..blijkbaar vindt hij het geen probleem dat ik daar weer kom..maar laatste keer was 4 wkn geleden...
Je zei het laatst nog..je zei zo mij niks verbazen dat je hem zondag( vandaag14 juni) zie
Ik bel je as week en dan hoor je wel eea..
Je bent een topper...maar dat wist je al
Warme gr Henny
Getuigenis over Karen
Weer een heel fijn gesprek gehad met Karen, veel dingen worden steeds duidelijker. Dankjewel!
Anoniem Bezoek pagina KarenGetuigenis over Louisa
Een ware engel op aarde. Onvoorstelbaar wat zij door mag krijgen op haar ogen. Niet normaal de voorspellingen die ze doet en wat ze allemaal ziet. Alles komt uit.
K Bezoek pagina LouisaGetuigenis over Salina
Ik ben heel tevreden en blij met medium Salina. Ze brengt inzichten in mijn chaos en brengt me rust. Steeds fijn om met haar te praten en levens kwaliteit te verbeteren. Wat ze zegt gebeurt ook.
Dankjewel lieverd
Getuigenis over Gazali
Hi Gazali, Ik wilde je echt even laten weten dat alles wat je zei over m
relatie is uitgekomen. Iedereen om me heen zei dat ik het moest laten gaan, maar jij bleef erbij dat het goed kwam. Je had gewoon 100 procent gelijk, we zijn weer dolgelukkig samen! Je bent echt goud waard, ik spreek je snel weer X
Getuigenis over Velora
Meer dan 5 sterren waard
Marc Bezoek pagina VeloraGetuigenis over Sylvia
Altijd fijn om met je te praten., lieve Sylvia. Ook vind ik je een hele lieve vrouw die zonder oordeel luistert en advies / raad geeft. Tot nu toe zijn alle dingen die je hebt voorspeld, uitgekomen!. Ongelofelijk! Een topper ben je. Liefs
CA Bezoek pagina SylviaGetuigenis over Desi
Lieve Desi,
De manier waarop jij mij coacht en de rake dingen die je zegt, zijn telkens weer zo treffend en helpend. Je weet precies de vinger op de juiste plek te leggen, zonder oordeel maar met oprechte aandacht en scherpte.
Na een gesprek met jou voel ik me rustiger, helderder en weer beter in mijn kracht. Het helpt me echt om dingen weer in perspectief te zien en met meer vertrouwen verder te gaan. Je motivatie werkt nog lang door, ook nadat ons gesprek al voorbij is.
Dank je wel, lieve Desi, voor je tijd, je energie en je betrokkenheid. Dat betekent veel meer voor mij dan ik goed kan verwoorden.
Liefs,
